RO TelVerde 0 800 110 427 *gratuit în rețelele mobile și Telekom
bg-picture

Unde vrei să ajungi?

Sistemul E-ticketing

 

Pagină în curs de actualizare.

 

Instrucțiuni pentru eliberarea cardului de transport contactless pentru călătorii care nu beneficiază de gratuitate

 

Începând cu date de 1 februarie 2025, călătorii vor putea intra în posesia noilor carduri contactless pentru transport, urmând pașii de mai jos:

  1. Descărcați, completați  și semnați olograf acordul GDPR de AICI 
  2. Trimiteți acordul pe adresa info@sctpiasi.ro
  3. Cardul va putea fi ridicat de la punctul de vânzare bifat în Acord după 5 zile lucrătoare de la transmiterea e-mail-ului, în baza cărții de identitate
  4. În caz de pierdere sau furt al cardului, trebuie să vă prezentați la sediul Companiei de Transport Public Iași din str. Silvestru nr. 5 (vis-a-vis de McDonalds Gară) și să achitați taxa de reemitere card în valoare de 20 de lei. Vechiul card va fi blocat, iar duplicatul va fi eliberat pe loc. Programul de funcționare este de luni până joi între orele 07.30 și 15.00, iar vineri între orele 7.30 și 13.00.

           

Administrarea contului personal se poate face din aplicatia mobila IA’SI BILET, urmând pașii:

  1. Descărcați aplicația din magazin Play sau App Store
  2. Înregistrați-vă prin completarea datelor solicitate
  3. După înregistrare, accesați secțiunea Carduri și asociați cardul primit prin completarea numărului de card și a CNP- ului.

Pentru achiziția de titluri de călătorie, se poate folosi atât portofelul electronic, cât și cardul bancar.

Portofelul electronic se poate încărca astfel:

  1. din aplicația mobilă IA’SI BILET
  2. de pe platforma web https://info.sctpiasi.ro/auth 
  3. de la automatele E-Pin.

 

 

 

Instrucțiuni pentru eliberarea cardului de transport contactless pentru elevi

Elevii care nu au primit carduri pentru transportul în comun pot intra în posesia acestora urmând pașii:

  1. Descărcarea acordului GDPR de AICI, completarea și semnarea olografă a acestuia.
  2. Transmiterea acordului pe adresa de e-mail elev@sctpiasi.ro  in care se va mentiona si unitatea de invatamant unde studiaza elevul.
  3. Ridicarea cardului de la punctul de vânzare al CTP Iași selectat în ACORD, după 5 zile lucrătoare de la transmiterea e-mail-ului, în baza carnetului de elev vizat la zi. Pentru elevii care au peste 14 ani, este necesară și prezentarea cărții de identitate.
  4. În caz de pierdere sau furt al cardului, elevul trebuie să se prezinte la sediul Companiei de Transport Public Iași din str. Silvestru nr. 5 (vis-a-vis de McDonalds Gară), să achite taxa de reemitere card, iar duplicatul va fi eliberat pe loc. Programul de funcționare este de luni până joi între orele 07.30 și 15.00, iar vineri între orele 7.30 și 13.00.

În funcție de localitatea de domiciliu, elevul poate beneficia de următoarele tipuri de abonamente:

  1. Abonament urban ( 110 ), dacă învață în Municipiul Iași și are domiciliul în Municipiul Iași.

Este valabil doar în Zona Urbană.

  1. Abonament metropolitan ( 200 ), dacă:
    1. învață în Municipiul Iași și are domiciliul în Zona Metropolitană (Aroneanu, Bârnova, Ciurea, Holboca, Miroslava, Popricani, Rediu, Tomești, Valea Lupului)
    2. învață într-una din localitățile enumerate mai sus și are domiciliul în Municipiul Iași sau într-una din celelalte comune care fac parte din Zona Metropolitană (de exemplu, are domiciliul în comuna Ciurea și învață în comuna Miroslava).

Este valabil în Zona Urbană si Metropolitană.

 

  1. Abonament metropolitan ( 150 ), dacă învață în aceeași comună în care locuiește.

Este valabil în Zona Metropolitană, până la punctul de debarcare din Municipiul Iași.

 

 

 

Instrucțiuni pentru eliberarea cardului de transport contactless pentru angajații din instituțiile de învățământ

 

Începând cu data de 1 februarie 2025, angajații din instituțiile de învățământ, care beneficiază de reducerea cu 50% la prețul abonamentelor de 30 de zile valabile pe zona urbană, vor putea intra în posesia noilor carduri contactless pentru transport, urmând pașii de mai jos:

  1. Descărcați, completați  și semnați olograf acordul GDPR de AICI 
  2. Trimiteți acordul împreună cu adeverința eliberată de angajator care să ateste calitatea de angajat în cadrul unității de învățământ pe adresa profesor@sctpiasi.ro
  3. Cardul va putea fi ridicat de la punctul de vânzare bifat în acord, după 5 zile lucrătoare de la transmiterea e-mail-ului, în baza cărții de identitate, începând cu data de 3 februarie 2025.
  4. În caz de pierdere sau furt al cardului, trebuie să vă prezentați la sediul Companiei de Transport Public Iași din str. Silvestru nr. 5 (vis-a-vis de McDonalds Gară) și să achitați taxa de reemitere card în valoare de 20 de lei. Vechiul card va fi blocat, iar duplicatul va fi eliberat pe loc. Programul de funcționare pentru eliberare duplicat card (de la casieria de la sediul CTP Iași) este de luni până joi între orele 07.30 și 15.00, iar vineri între orele 7.30 și 13.00.

           

Administrarea contului personal se poate face din aplicația mobilă IA’SI BILET, urmând pașii:

         

  1. Descărcați aplicația din magazin Play sau App Store
  2. Înregistrați-vă prin completarea datelor solicitate
  3. După înregistrare, accesați secțiunea Carduri și asociați cardul primit prin completarea numărului de card și a CNP- ului.

Pentru achiziția de titluri de călătorie, se poate folosi atât portofelul electronic, cât și cardul bancar.

Portofelul electronic se poate încărca astfel:

  1. din aplicația mobilă IA’SI BILET
  2. de pe platforma web https://info.sctpiasi.ro/auth 
  3. de la automatele E-Pin.

 

 

Instrucțiuni pentru eliberarea cardului de transport contactless pentru persoanele juridice sau fizice care doresc factură pentru decont

 

Societățile comerciale care doresc abonamente pentru salariați vor trimite pe adresa de e-mail facturare@sctpiasi.ro un tabel care să conțină datele firmei, numele și prenumele salariaților, CNP-ul și tipul de abonament dorit, data începerii valabilității abonamentului, precum și acordurile GDPR semnate olograf de fiecare salariat în parte. 

Începând cu date de 1 februarie 2025, călătorii care doresc factură pentru decont vor putea intra în posesia noilor carduri contactless pentru transport, urmând pașii de mai jos:

 

Descărcați, completați  și semnați olograf acordul GDPR de  AICI

Trimiteți acordul pe adresa facturare@sctpiasi.ro

Cardul va putea fi ridicat de la casieria CTP Iași după 5 zile lucrătoare de la transmiterea e-mail-ului, în baza cărții de identitate. Menționăm că pentru abonamentele valabile 6 sau 12 luni, cardul se va încărca doar de la Casieria CTP Iași.

În caz de pierdere sau furt al cardului, trebuie să vă prezentați la sediul Companiei de Transport Public Iași din str. Silvestru nr. 5 (vis-a-vis de McDonalds Gară) și să achitați taxa de reemitere card în valoare de 20 de lei. Vechiul card va fi blocat, iar duplicatul va fi eliberat pe loc. Programul de funcționare este de luni până joi între orele 07.30 și 15.00, iar vineri între orele 7.30 și 13.00.

 

Administrarea contului personal se poate face din aplicatia mobila IA’SI BILET, urmând pașii:

     

     1. Descărcați aplicația din magazin Play sau App Store

     2. Înregistrați-vă prin completarea datelor solicitate

     3. După înregistrare, accesați secțiunea Carduri și asociați cardul primit prin completarea numărului de card și a CNP- ului.

     4. Pentru achiziția de titluri de călătorie, se poate folosi atât portofelul electronic, cât și cardul bancar.

 

Portofelul electronic se poate încărca astfel:

 

     1. din aplicația mobilă IA’SI BILET

     2. de pe platforma web https://info.sctpiasi.ro/auth

     3. de la automatele E-Pin.