TelVerde 0 800 110 427 *gratuit în rețelele mobile și Telekom
bg-picture

Unde vrei să ajungi?

Bilete şi abonamente cu preţ redus pentru studenţi din aplicaţia mobilă

 


 

ANUNŢ IMPORTANT!

În conformitate cu ultimele modificări legislative, Ministerul Educației urmează să elaboreze metodologiile, regulamentele și alte acte normative ce decurg din aplicarea legii nr. 199/2023 (n. red. legea învățământului superior). Având în vedere faptul că până la data prezentei, normele cu privire la acordarea facilităților de transport de suprafață nu au fost elaborate, emiterea titlurilor de călătorie cu reducere de 90% pentru studenţii înmatriculaţi la forma de învăţământ cu frecvenţă în instituţiile de învăţământ superior acreditate, nu poate fi aplicată online sau la punctele de vânzare dupa data de 1 Octombrie 2023.

 

Studentii vor fi nevoiti sa achite abonementele la pret intreg, urmând ca ele să fie decontate de către Universități.

Pentru orice neclaritate rugam studentii sa se adreseze secretariatelor Universitatilor.

Mentionam ca abonamentele reduse achizitionate pana la data de 30 septembrie(inclusiv) 2023, raman valide pana la data expirarii.

 


 

Universităţile au refăcut baza de date cu studenţi, pentru restabilirea accesului la procurarea de bilete şi abonamente cu preţ redus din aplicaţia 24pay fiind necesar ca fiecare student să-şi facă un alt cont pe platforma www.sctpiasi.ro/studenti.
Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să ne contactaţi pe adresa de email abonamente.invatamant@sctpiasi.ro.


Pentru crearea unui cont de student, accesaţi www.sctpiasi.ro/studenti. Selectaţi unitatea de învăţământ, introduceţi numărul matricol, adresa dvs. de email şi o parolă. După autentificare, va fi generat un cod, care trebuie introdus în aplicaţia 24pay, la secţiunea „Administrare cont student“.
În cazul în care primiţi mesajul „Datele dvs. sunt eronate“, înseamnă că numărul matricol introdus nu este corect sau nu este complet. Unele facultăţi au adăugat un prefix la numărul matricol, deseori diferit de cel din carnetul de student. Spre exemplu, Facultatea de Medicină foloseşte prefixul MGR_ , Facultatea de Automatică şi Calculatoare prefixul AC_ , etc. Pentru a afla numărul matricol corect, vă rugăm să vă adresaţi secretariatului unităţii unde studiaţi!


Vă mulţumim pentru înţelegere!

 


 

 

 

 

 

 

Compania de Transport Public Iași introduce o nouă modalitate online de plată a biletelor și abonamentelor pentru studenți. Astfel, începând din anul universitar 2020 – 2021, în locul cardurilor ElStudIS sunt create conturi individuale de student direct pe platforma CTP Iași, acestea fiind ulterior validate în aplicația 24pay. Odată creat contul de student și autentificat apoi în aplicație, pot fi achiziționate titluri de călătorie oricând, de oriunde, în doar câteva secunde.

 

Cum pot fi create conturile de student?

 

 

Contul de student poate fi creat prin accesarea link-ului www.sctpiasi.ro/studenti și completarea câmpurilor disponibile, astfel:

  1. este identificată instituția de învățământ din lista instituțiilor academice;
  2. este introdus numărul matricol al studentului;
  3. sunt introduse adresa de e-mail și o parolă; odată introdusă, adresa de e-mail nu va mai putea fi asociată cu alt număr matricol;

După apăsarea butonului ”Autentificare”, studentului i se va afișa un ”COD 24-pay”, pe care îl va folosi în aplicația „24pay” o singură dată, la înregistrarea pe platformă, în etapa ”Administrare cont student”.

 

După crearea contului de student, utilizatorul va putea achiziționa bilete și abonamente la preț redus.

 

De precizat, cardurile ElStudIS emise în anii precedenți nu mai sunt active.

  

Pașii necesari pentru instalarea și utilizarea aplicației „24pay” de către studenți:

  1. să descarce și să instaleze pe smartphone aplicația „24pay” din Google Play sau App Store;
  2. în secțiunea „Transport public” din aplicație și apoi pe secțiunea cumpără bilet ;
  3. să introducă COD 24-pay generat de site-ul CTP prin logarea prin intermediul link-ului sctpiasi.ro/studenti
  4. să aleagă tipul de bilet sau abonament dorit;
  5. să apese butonul „Cumpără” pentru a efectua plata;
  6. să aștepte primirea mesajului de confirmare a tranzacției;
  7. dacă tranzacția s-a încheiat cu succes, utilizatorul va primi pe telefon un cod QR ce reprezintă biletul sau abonamentul achiziționat în format electronic și informații despre valabilitatea acestuia;
  8. valabilitatea biletului sau a abonamentului vor putea fi verificate oricând în secțiunea „Portofel”