Din 22 iulie 2020: SMS-ul, o nouă metodă rapidă de plată!
Compania de Transport Public Iași introduce o nouă metodă rapidă de achiziționare a titlurilor de călătorie: SMS-ul.
Aceasta reprezintă a patra alternativă modernă de plată existentă la Iași, care ajută utilizatorii mai ales în contextul epidemiei de COVID-19, prin evitarea atingerii multor suprafețe în timpul procurării de bilete și abonamente.
CUM POT FI PROCURATE TITLURILE DE CĂLĂTORIE PRIN SMS?
Utilizatorii vor urma câțiva pași simpli pentru achiziționarea de bilete/abonamente prin SMS:
• deschid aplicația 24pay instalată în prealabil pe telefonul mobil;
• selectează orașul ”Iași”;
• aleg titlul de călătorie dorit și confirmă plata prin SMS
După primirea mesajului de confirmare a tranzacției, titlul de călătorie va putea fi accesat oricând în secțiunea ”Portofel”.
Mesajele de tip SMS vor putea fi trimise prin intermediul platformei electronice 24pay, pentru achiziționarea de:
• bilete cu o călătorie, valabile 120 de minute, zona 1 – 0,60 euro + TVA;
• abonamente cu valabilitate de o zi – 2,30 euro + TVA.
Serviciul este disponibil gratuit în rețelele Vodafone și Digi Mobil, iar în Orange tariful serviciului de comandă este de 0.05 EUR + TVA, taxă aplicată suplimentar.
Din 20 august 2018, Compania de Transport Public Iaşi îţi oferă o nouă modalitate de plată, modernă și eficientă!
Prin intermediul aplicației mobile 24pay poţi achiziţiona titluri de călătorie folosind telefonul mobil conectat la Internet şi un card bancar.
ATENŢIE!
Asigură-te că acumulatorul telefonului este încărcat şi există o conexiune activă la Internet. |
|
APLICAŢIA MOBILĂ 24PAY
Dacă aplicaţia 24pay nu este instalată, o poţi descărca gratuit din Google Play sau App Store, apoi o instalezi pe telefon. |
Te rugăm ca, înainte de folosirea acestui serviciu, să consulţi termenii și condițiile de utilizare, disponibile pe adresa web a furnizorului: http://www.24pay.ro/termeni.html!
Dupa selectarea biletului/abonamentului si confirmarea tranzacției vei primi un cod QR, ce va reprezenta titlul de călătorie achiziţionat.
Utilizarea acestei aplicații nu implică niciun cost suplimentar pentru tine, valoarea legitimațiilor de călătorie fiind aceeași ca în cazul biletelor clasice, pe suport de hârtie.
Refuzul de a prezenta controlorului codul de legitimare se consideră contravenție și se sancționează conform reglementărilor în vigoare!
Detalii suplimentare sau alte informații poţi obţine la numărul TelVerde CTP Iaşi - 0800.110.427 (apel gratuit din orice rețea de telefonie mobilă și Telekom fix), de la dispeceratul 24pay - 0721.10.24.24, ori prin intermediul formularului de contact de pe pagina web a CTP Iași - http://sctpiasi.ro/contact.
CTP Iași eliberează, la cerere, facturi pentru titlurile de călătorie achiziționate prin intermediul aplicației 24pay. Optiunea este valabila atat in cazul persoanelor fizice cat si a celor juridice. Solicitarea se face prin e-mail, pe adresa financiar@sctpiasi.ro unde, pe langa datele legate de tranzactie se va mentiona si modalitatea de obtinere a facturii – electronic sau pe hartie.
In cazul persoanelor fizice sunt necesare urmatoarele date: primele 4 si ultimele 4 cifre ale cardului cu care s-au achizitionat titlurile de calatorie, numele, prenumele, codul numeric personal, adresa și seria și numărul actului de identitate. Persoanele juridice vor mentiona: primele 4 si ultimele 4 cifre ale cardului cu care s-au achizitionat titlurile de calatorie, numele societatii comerciale, codul unic de identificare (CUI), codul de înregistrare la Oficiul Național al Registrului Comerțului, delegat (nume, prenume), numărul și seria actului de identitate.