RO TelVerde 0 800 110 427 *gratuit în rețelele mobile și Telekom
bg-picture

Unde vrei să ajungi?

Interes public

ACCESUL LA INFORMAȚII DE INTERES PUBLIC

 

Baza legală:

 

LEGEA 544/2001 privind liberul acces la informatii de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;

HOTĂRÂRE nr. 123 din 7 februarie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public;

LEGEA nr. 371/2006 pentru modificarea Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public; 

LEGEA nr. 380/2006 pentru modificarea și completarea Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public;

LEGEA nr. 188/2007 pentru completarea art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public;

LEGEA nr. 144/2016 pentru modificarea art. 2 lit. a) din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public;

LEGEA nr. 179/2022 privind datele deschise și reutilizarea informațiilor din sectorul public; 

 

 

Persoanele cu atribuții în aplicarea Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informații de interes public:

 

Responsabilul cu primirea solicitarilor in baza Legii 544/2001: Nicoleta Titei, e-mail: lege544@sctpiasi.ro

Responsabil în relația cu mass-media: Ghercă Carmen, e-mail: pr@sctpiasi.ro 

 

 

Lista categoriilor de documente produse și gestionate de către companie:

 

Lista cu documentele de interes public:

Lista documentelor de interes public

 

Lista cu documentele produse și gestionate de către companie:

Lista documentelor generate și gestionate la nivelul companiei

 

 

Solicitare informații de interes public:

 

Solicitările privind accesul la informații de interes public pot fi depuse sau transmise după cum urmează:

 

- personal sau prin poștă, la adresa: str. Silvestru nr. 5, C,20, et. 2, cam. 3, cod poștal 700012, loc. Iași, jud. Iași;

- prin fax, la numărul: 0232-213913;

- prin intermediul poștei electronice, la adresa: legea544@sctpiasi.ro 

 

Model solicitare informații de interes public în baza Legii 544/2001: CERERE

 

 

Modalități de contestare:

 

Reclamațiile privind accesul la informații de interes public pot fi depuse sau transmise după cum urmează:

 

- personal sau prin poștă, la adresa: str. Silvestru nr. 5, C,20, et. 2, cam. 3, cod poștal 700012, loc. Iași, jud. Iași;

- prin fax, la numărul: 0232-213913;

- prin intermediul poștei electronice, la adresa: legea544@sctpiasi.ro 

 

Model reclamație administrativă (întârziere/lipsă răspuns): Model reclamație lipsă răspuns

 

Model administrativ (răspuns negativ): Model reclamație răspuns negativ

 

 

Rapoarte de aplicare a Legii nr. 544/2001:

 

Raport anual privind aplicarea Legii nr. 544/2001 - anul 2024:

raport_anul_2024_Legea_544_2001.pdf

Raport anual privind aplicarea Legii nr. 544/2001 - anul 2023:

raport_anul_2023_Legea_544_2001.pdf

Raport anual privind aplicarea Legii nr. 544/2001 - anul 2022:

raport_anul_2022_Legea_544_2001.pdf

 

 

 

Buletin informativ:

 

Buletin informativ:

 

Conform art. 5 alin (2) din Legea nr. 544/2001, autoritățile și instituțiile publice au obligația să publice și să actualizeze anual un buletin informativ care va cuprinde informațiile de interes public. Ne dorim ca acest buletin informativ să constituie o sursă reală de informare pentru toate persoanele interesate.

 

a) actele normative care reglementează organizarea și funcționarea autorității sau instituției publice

https://www.sctpiasi.ro/informatii/legislatie

b) structura organizatorică, atribuțiile departamentelor autorității sau instituției publice.

https://www.sctpiasi.ro/uploads/editor-files/2025/interes%20public/organigrama_2025.pdf

c) numele și prenumele persoanelor din conducerea autorității sau a instituției publice și ale funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor publice.

https://www.sctpiasi.ro/despre/regie

https://www.sctpiasi.ro/interes

d) coordonatele de contact ale autorității sau instituției publice.

https://www.sctpiasi.ro/contact

e) audiențe.

https://www.sctpiasi.ro/despre/regie

f) sursele financiare, bugetul și bilanțul contabil.

https://www.sctpiasi.ro/economic

g) programele și strategiile proprii.

https://www.sctpiasi.ro/uploads/editor-files/Publice/strategie.pdf

https://www.sctpiasi.ro/uploads/editor-files/Publice/17_09_Mentionarea_obiectivului_d.pdf

https://www.sctpiasi.ro/uploads/editor-files/2025/organizare/02_Politica_cu_privire_la_SMI_.2025.pdf

h) lista cuprinzând documentele de interes public.

https://www.sctpiasi.ro/uploads/editor-files/2025/scim/Lista_documentelor_de_interes_pu.pdf

i) lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii.

https://www.sctpiasi.ro/uploads/editor-files/2025/scim/Lista_documentelor_generate_si_.pdf

  1. j) modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate.

https://www.sctpiasi.ro/interes

 

 

 

 

 

 

I. ACTE

Solicitarea informațiilor de interes public

Accesul la informațiile de interes public este gratuit, în sensul că nu va trebui să plătiți pentru serviciile de căutare și identificare a informațiilor solicitate. În cazul în care dumneavoastră doriți copii după anumite documente care conțin informații de interes public, va trebui să achitați contravaloarea serviciilor de copiere.

 

Lista documentelor de interes public

Lista documentelor generate și gestionate la nivelul companiei

 

I.1. ACTE NORMATIVE DIN DOMENIU: 

 

I.1.a. LEGEA 544/2001 privind liberul acces la informatii de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare:LINK

I.1.b. HOTĂRÂRE nr. 123 din 7 februarie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public: LINK

I.1.c. Legea reutilizarii informatiilor din institutiile publice: LINK

 

I.2. Responsabilul cu primirea solicitarilor in baza Legii 544/2001: Nicoleta Titei, e-mail: lege544@sctpiasi.ro

 

I.3. Cerere eliberare informații interes public: CERERE

 

I.4. Modalitati de contestare

 

Model reclamație răspuns negativ

Model reclamație lipsă răspuns

 

I.5.1. Raport de evaluare pentru anul 2024 a implementării Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatii de interes public - raport_anul_2024_Legea_544_2001.pdf

I.5.2. Raport de evaluare pentru anul 2023 a implementării Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatii de interes public - raport_anul_2023_Legea_544_2001.pdf

I.5.3. Raport de evaluare pentru anul 2022 a implementării Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatii de interes public - raport_anul_2022_Legea_544_2001.pdf

 

I.6. Rapoarte:

 

Raport privind realizarea indicatorilor - trimestrul al II-lea 2025 

Raport Consiliu de administratie pentru sem. I anul 2020 

Raport Consiliu de administratie pentru sem. al II-lea anul 2020 

Raport Comitet de audit pentru anul 2020

Raport Comitetului de nominalizare si remunerare an 2020

Raport Consiliul de administratie an 2020

Raport Comitet de nominalizare si remunerare pentru anul 2021

Raport Comitet de audit pentru anul 2021

Raport Consiliu de administratie pentru sem. I anul 2021 

Raport Consiliu de administratie pentru sem. al II-lea anul 2021 

Raport Consiliu de administratie privind activitatea S.C.T.P.I. anul 2021

Raport Consiliu de administratie privind activitatea de administrare a S.C.T.P.I. anul 2021

Raport privind informatiile nefinanciare anul 2021

Raport privind evaluarea activitatii directorilor anul 2021

Raport Consiliu de administratie pentru sem. I anul 2022

Raport Consiliu de administratie pentru sem. II anul 2022

Raport Comitet de audit pentru anul 2022

Raport Comitet de nominalizare pentru anul 2022

Raport Consiliu de administratie privind activitatea de administrare a S.C.T.P.I. S.A. anul 2022

Raport Consiliu de administratie privind activitatea S.C.T.P.I.S.A anul 2022

Raport privind evaluarea activitatii directorilor-anul 2022

Raport privind informatiile nefinanciare anul 2022

Raport Consiliu de administratie pentru sem. I anul 2023

Raport Consiliu de administratie pentru sem. II anul 2023

Raport Comitet de gestionare a riscurilor - 2023

Raport Comitet de nominalizare si remunerare - 2023

Raport Consiliu de administratie privind activitatea de administrare a S.C.T.P.I. S.A. - 2023

Raport Consiliu de administratie privind activitatea S.C.T.P.I. S.A. - 2023

Raport evaluarea activitatii directorilor - 2023

Raport privind evaluarea activitatii administratorilor - 2023

Raport Comitet de audit - 2023

Raport Consiliu de administratie pentru sem. I 2024

Raport Consiliu de administratie pentru sem. II 2024

Raport privind realizarea indicatorilor - trimestrul I 2025

Raport Comitet de audit - 2024

Raport Comitet de nominalizare si remunerare - 2024

Raport Comitete de gestionare a riscurilor - 2024

Raport Consiliu de administratie privind activitatea S.C.T.P.I. S.A. - 2024

Raport Consiliu de administratie privind activitatea de adminsitrare a S.C.T.P.I. S.A. - 2024

Raport privind evaluarea activitatii directorilor - 2024

Raport privind evaluarea activitatii administratorilor - 2024 

Raport privind realizarea indicatorilor - trimestrul al II-lea 2025 

 

I.7. Declarația de politică în domeniul calității, mediului, sănătății și securității ocupaționale

Declarația de politică în domeniul calității, mediului,sănătății și securității ocupaționale

 

 

I.9. Strategia de dezvoltare a 
SOCIETĂȚII COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC IAŞI S.A.

Strategia de dezvoltare a SOCIETATII COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC IAŞI S.A.

Mentionarea obiectivului de politica publica a companiei

 

I.10. Regulament de organizare și funcționare a 
SOCIETĂȚII COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC IAŞI S.A.

Regulament de organizare și funcționare a SOCIETĂȚII COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC IAŞI S.A.

 

I.11. Politica de resurse umane

I.11.a. Politica de resurse umane

 

 

II. DECLARAȚII DE AVERE

Legislatie si documente - declaratii de avere

 

III. INTEGRITATE INSTITUȚIONALĂ:

 

III.1.  Cod de etică:

Codul de etică al Consiliului de Administrație – 2023

Codul de etică al angajaților - 2023

 

III.1.1. Agenda de integritate organizațională

 

Declaratia privind agenda de integritate - 2022

 

Declarația privind aderarea la valorile fundamentale, principiile, obiectivele și mecanismul de monitorizare a Strategiei Naționale Anticorupție 2016 - 2020

 

III.2.  Plan de integritate:

  

Plan de integritate - 2024

 

Plan de integritate - 2023

 

Plan de integritate - 2020

 

III.2.1 Mecanismul de raportare a încălcărilor legii

În sensul Legii nr. 361/2022 privind protecția avertizorilor în interes public, avertizorul în interes public este o persoană fizică, care efectuează o raportare sau divulgă public informații referitoare la încălcări ale legii, obținute în context profesional.

Avertizarea în interes public se face prin completarea formularului de raportare și poate fi transmisă prin orice mijloc de comunicare (e-mail la adresa: integritate@sctpiasi.ro, poștă, registratură, telefonic, etc.).

Formular raportare privind incalcari ale legii.docx

Formular raportare privind incalcari ale legii.pdf

 

III.2.2  Declarație privind bunuri primite cu titlu gratuit

 

Raport asupra bunurilor primite cu titlu gratuit - 2024

Raport asupra bunurilor primite cu titlu gratuit - 2023

Raport asupra bunurilor primite cu titlu gratuit - 2022

Raport asupra bunurilor primite cu titlu gratuit - 2021

Raport asupra bunurilor primite cu titlu gratuit - 2020

Raport asupra bunurilor primite cu titlu gratuit - 2019

 

 

III.3.a. Raport anual de evaluare a incidentelor de integritate - anul 2023 
SOCIETATEA COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC IAŞI S.A.

Raport anual de evaluare a incidentelor de integritate - anul 2023

 

III.3.b. Raport anual de evaluare a incidentelor de integritate - anul 2022 
SOCIETATEA COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC IAŞI S.A.

Raport anual de evaluare a incidentelor de integritate - anul 2022

 

  

IV. ACHIZIȚII

IV.001. -proces verbal de constatare privind licitatia publica cu strigare in vederea valorificarii unor bunuri ca deseuri ndezmembrate rezultate din casarea mijloacelor fixe ce apartin CTP Iasi

IV.01. - scrisoarea de asteptari pentru S.C.T.P. IASI S.A., valabila începând cu anul 2022

IV.02. - procedura de selecție și recrutare a directorului general SCTP Iași

IV.03. - procedura de selecție și recrutare a directorului tehnic SCTP Iași

IV.04. - procedura de selecție și recrutare a directorului economic SCTP Iași

IV.05. - procedura de selecție și recrutare a directorului exploatare SCTP Iași

IV.06. - anunţ de participare la licitaţie deschisă pentru inchiriere bunuri 27.10.2020

IV.07. - anunţ de participare la licitaţie deschisă pentru inchiriere bunuri 17.09.2020

IV.08.01 - anunt privind organizarea licitatiei publice deschise cu strigare pentru valorificare bunurilor ca deseuri nedezmembrate rezultate din casare 2024

IV.08.02 - anunt privind organizarea licitatiei publice deschise cu strigare pentru valorificare bunurilor ca deseuri nedezmembrate rezultate din casare 2019

IV.09. - servicii de selecție și recrutare a directorului tehnic SCTP Iași

IV.10 - servicii de selecție și recrutare a directorului exploatare SCTP Iași

IV.11 - servicii de selecție și recrutare a administratorilor SCTP Iași

IV.12 - servicii de selecție și recrutare a directorului general SCTP Iași

IV.13 - servicii de selecție și recrutare a directorului economic SCTP Iași 

IV.14 - scrisoare de așteptări pentru S.C.T.P. Iași

IV.15 - supervizare Depou Dacia pentru S.C.T.P. Iași

 

V. Informații economice

SITUATII FINANCIARE SI RAPORTARI CONTABILE, RAPORT AUDIT, RAPORT ADMINISTRATORI, DECLARATIA NEFINANCIARA  

 

Raportari contabile semestriale 30.06.2025

Declaratia non financiar 31.12.2024

Raport audit statutar la 31.12.2024

Raportul administratorilor la 31.12.2024

Situatii financiare la 31.12.2024

Raportari contabile semestriale 30.06.2024

Declaratia nefinanciara 2023

Situatii financiare la 31.12.2023

Raportul administratorilor la 31.12.2023

Raport audit statutar la 31.12.2023

Raportul administratorilor semestrul I 30.06.2023

Raportari contabile 30.06.2023

Raportul administratorilor semestrul I 30.06.2022

Raportari contabile 30.06.2022

Situatii financiare la 31.12.2022

Declaratie nefinanciara 2022

Raport audit la 31.12.2022

Raportul administratorilor anul 2022

Raportari contabile semestriale an 2021

Situatii financiare la 31.12.2021

Declaratie nefinanciara 2021

Raport audit la 31.12.2021

Raportul administratorilor anul 2021

Raportari contabile semestriale an 2020 

Situatii financiare la 31.12.2020

Declaratie nefinanciara 2020

Raport audit la 31.12.2020

 

 

BUGETUL PENTRU INVESTITII

Buget de investitii 2025

Buget de investitii 2024

Buget de investitii 2023

Buget de investitii 2022

Buget de investitii 2021

 

CHELTUIELI TOTALE CU PERSONALUL

Cheltuieli cu personalul 2022-2024

 

Cheltuieli cu personalul

 

DATORIILE INTREPRINDERII PUBLICE

Situatie Datorii 31.12.2024

Situatie Datorii 31.12.2023

 

VALOAREA SUBVENTIEI OPERATIONALE PRIMITE DE LA BUGETUL DE STAT 

Societatea nu primeste subventii de la Bugetul de stat

 

SERVICII SAU BUNURILE PRODUSE IN INTERES PUBLIC

Compania de Transport Public SA Iasi are ca activitate principala , in interes public , serviciile de transporturi urbane, suburbane si metropolitane de calatori.

 

POLITICA GENERALA DE DIVIDENDE SI POLITICA DE REMUNERARE A  APT

 

Conform Ordonantei de Guvern nr. 64/2001, privind repartizarea profitului la societăţile naţionale, companiile naţionale şi societăţile comerciale cu capital integral sau majoritar de stat, precum şi la regiile autonome, art. 1 La societăţile naţionale, companiile naţionale şi societăţile comerciale cu capital integral sau majoritar de stat, precum şi la regiile autonome, profitul contabil rămas după deducerea impozitului pe profit se repartizează pe următoarele destinaţii, dacă prin legi speciale nu se prevede altfel:

a)rezerve legale;

b)alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege;

c)acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi, cu excepţia pierderii contabile reportate provenite din ajustările cerute de aplicarea IAS 29 «Raportarea financiară în economiile hiperinflaţioniste», potrivit Reglementărilor contabile conforme cu Standardele internaţionale de raportare financiară şi Reglementărilor contabile armonizate cu Directiva Comunităţilor Economice Europene nr. 86/635/CEE şi cu Standardele Internaţionale de Contabilitate aplicabile instituţiilor de credit;

c^1)constituirea surselor proprii de finanţare pentru proiectele cofinanţate din împrumuturi externe, precum şi pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plăţii dobânzilor, comisioanelor şi a altor costuri aferente acestor împrumuturi externe;

d)alte repartizări prevăzute de lege;

e)participarea salariaţilor la profit; societăţile naţionale, companiile naţionale şi societăţile comerciale cu capital integral sau majoritar de stat, precum şi regiile autonome care s-au angajat şi au stabilit prin bugetele de venituri şi cheltuieli obligaţia de participare la profit, ca urmare a serviciilor angajaţilor lor în relaţie cu acestea, pot acorda aceste drepturi în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul agentului economic, în exerciţiul financiar de referinţă;

f)minimum 50% vărsăminte la bugetul de stat sau local, în cazul regiilor autonome, ori dividende, în cazul societăţilor naţionale, companiilor naţionale şi societăţilor comerciale cu capital integral sau majoritar de stat;

g)profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la lit. a)-f) se repartizează la alte rezerve şi constituie sursă proprie de finanţare, putând fi redistribuit ulterior sub formă de dividende sau vărsăminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome.

            Compania de Transport Public Iasi SA are in vedere respectarea prevederilor OG nr. 64/2001 prin virarea a 50% din profitul contabil rămas după deducerea impozitului pe profit si a repartizarilor mai sus prezentate, ca dividende la bugetul local.

 

 

VI. MODELE DE CERERI/FORMULARE TIPIZATE

VI.1. Solicitările privind eliberarea avizelor de către Serviciul Tehnic și dovezile plății acestora vor fi transmise în format electronic, la adresa de e-mail biroul.tehnic@sctpiasi.ro

Cerere aviz model CTP.pdf

 

 

VII. PROTECȚIA DATELOR 

VII.1. Notificare privind prelucrarea datelor personale

Notificare privind prelucrarea datelor personale

 

VIII. PROIECTARE ȘI EXECUȚIE DEPOU DACIA 

VIII.1. Proiectare și execuție Depou Dacia

Proiectare și execuție Depou Dacia